Cambridge Dieet Review: Gemiddeld 1,5 Kilo Afvallen Per Week!

Om snel resultaten te behalen is het goed om eens te kijken naar het Cambridge dieet bij overgewicht. Ga je er echt voor en volg je alles netjes op dan kan je hier namelijk tot wel 1,5 kilo per week me afvallen. Je gaat er zo aardig wat kilo’s vet mee verbranden en kan dus snel het figuur krijgen dat je wilt bereiken. Als je echt problemen hebt met overgewicht is dit een dieet dat je echt verder kan helpen. Je gaat dit doen weliswaar met kunstmatige voeding, maar het is wel zo geproduceerd dat het uit gezonde voeding bestaat. Het tevens 1 van de bekendere dieetmethodes waarmee al een hoop mensen zijn afgevallen. Moeten er de nodige kilo’s af en wil je dit doen met een dieet , dan is het zeker de moeite waard het Cambridge dieet te proberen.

Cambridge dieet volgens voor snel gewichtsverlies

Wat je moet weten over het Cambridge dieet

Het is een dieet dat ervoor moet zorgen dat je gezonder gaat eten. Dit doe je ook door de verhoudingen tussen koolhydraten, eiwitten en vetten te optimaliseren. Hoe je dat doet is natuurlijk een hele kunst. Maar het Cambridge dieet heeft alles tot in perfectie uitgewerkt. Je gaat o.a. meer eiwitten eten en leert veel beter om te gaan met koolhydraten en vetten. Je hoeft er niet veel voor te doen, enkel de voorgeschreven producten te eten van het dieet. Het is dus niet ingewikkeld, maar makkelijk te volgen en voor iedereen geschikt.

Waar komt het vandaan?

Het dieet is ontstaan in Engeland waar het door Dr. Alan Howard is ontwikkeld in de 70’er jaren. Hij is deskundige op het gebied van voeding en heeft het dieet samen met een compagnon op de markt gebracht. Ook vandaag de dag is het nog erg populair en een veel gebruikte dieetmethode.

Wat is de visie van het dieet?

Gezonder eten en dan vanzelf afvallen. Ook al is dit de visie van het dieet, het is wel een erg grote stappen snel thuis verhaal. Natuurlijk ga je met gezondere voeding sneller afvallen. Maar je moet wel weten wat en hoeveel je moet eten om zo snel mogelijk af te kunnen gaan vallen. Het dieet is dus wel wat verder uitgewerkt dan alleen maar “gezonder” eten. En dat blijkt ook wel uit de resultaten die ermee worden behaald. Met resultaten van ommenabij de 1,5 kilo per week doet Cambridge het echt niet zo heel slecht. Sterker nog, het zijn best wel mooi resultaten. Het betekent dat je in een kwestie van een paar maanden al je streefgewicht kan behalen. Leuk vooruitzicht voor de zomer en die sexy bikini voor op het strand.

Hoe ga je afvallen met deze afvalmethode?

Je ziet wel duidelijk dat er goed wordt omgegaan met eiwitten in het dieet. Deze eet je namelijk meer, wat een positief effect heeft voor je vetverbranding. De koolhydraten wordt wat geminderd en als je ze eet zijn het meervoudige koolhydraten. Deze laten je veel minder snel dikker worden. Vetten zijn ook beperkt in het dieet.

Cambridge dieet 500 en 800 plan, welke is beter?

Oef, het punt is dat beide methodes erg armoedig zijn als het gaat om hoeveel je eet. Wees er dan ook goed op bedacht dat je regelmatig flink honger kan krijgen. Dit is wel een direct nadeel van het dieet. Op de vraag welke methode beter is moet er dan toch gekozen worden voor de Cambridge dieet 800 methode. Hierin mag je namelijk net wat meer eten dan de 500 en zal je beter gaan afvallen. Je moet namelijk begrijpen dat het Cambridge 500 plan namelijk nog geen 500 kcal per dag bevat. Dit is echt excentriek weinig!

Wat zijn de pluspunten van het dieet?

• 1,5 kilo per week afvallen, dus wel effectief als je met serieus overgewicht kampt
• Gezonder eten, weliswaar met de producten uit het Cambridge dieet zelf
• Bekende manier van afvallen met veel positieve gebruikerservaringen

Welke minpunten kent deze dieetmethode?

• Zeer weinig calorieën, waardoor de kans op het jojo effect toeneemt
• Lastig te volgen door eenzijdige voeding en hongergevoel
• Weinig lange termijn resultaten, dus je zal vaker moeten diëten

Onze bevindingen op het dieet!

Het Cambridge dieet is een zeer goed dieet. Je kan er snel mee afvallen en het eten is redelijk goed te doen. Je moet echter wel rekening houden met de minpunten zoals hongergevoel, jojo effect en de lange termijn resultaten. Het is daarom ook een keuze die voor iedereen weer verschillend zal zijn. Als het dieet je ligt kun je er goed mee afvallen, Is het toch niet jouw ding dan kan je beter voor een ander dieet kiezen zoals een koolhydraatarm dieet.

You may also like...